asdmoms nerdeyse 1 aydır bebeğim bir tarafta sertleşiyordu , dün gittiğim kontrolde nst çekildi, ve 10 dakika içinde 100 ü bulan 3 sancı gözüktü . Evet bir sancı hissediyorum ama bu öldüm bittim diye anlatıla doğum sancıları gibi değildi . Doktorum senin bu sancıyla doğuruyor olman gerekiyor bildiğin doğum sancısı diyince panik yapmadığım diyemem . Dün müşade altında tutuldum , ağrıyı kesmesi için serum ve ilaç verdi aynı zamanda iki doz ciğer geliştirici iğne yaptılar yatış istedi ama ben hastane ortamında kalmak istemediğim için evime geldim . Bu Arada şuan 35+5. Haftadayım bugün tekrar gidip nstye gireceğim. Dün bakıldı açıklık yok ama yumuşama var dedi . Yani size tavsiyem muhakkak gidin beklemeyin.