somurtkankedi ben kürtajdan sonra bir süre kendiliginden olmayınca kadın dogumcuya gittim önce ultrasonla rahime baktı herşey güzel bir sorun yok dedi birde hormanlarina bakalım dedi ( bu arada ben gitmeden önce aradım bu sebeple geleceğimi söyledim bana adetin 3.gunu gel dedi ) hormonlarda çok ufak pcos var ama hamile kalmana engel bir durum değil dedi.ben tek gittim eşimle gitmedim sana bazı ilaçlar vericem dedi bunları eşinle birlikte kullan dedi verdiği ilaçlar (Pharmaton,e vitamini,folik asit) bunlari kullan 2 ay boyunca kendiliginde olur dedi eğer olmazsa eşinle birlikte gelin sana rahim filmi çekelim eşinede sperm testi yapalım dedi.cok şükür gerek kalmadan verdiği tarihte gebe kaldım tabi gebe kaldığım ay ovulasyon testi kullandım onunda etkisi olmuştur.darisi sizin başınıza inşallah Allah’ım çok bekletmeden.