Hanımlar mrb. Dün akşamdan beri geçmeyen sağ bacağıma kalçadan itiaberen vuran(siyatik ağrı, gibi) bir ağrı var. Daha önceki haftalarda oluyordu ara ara ama geçiyordu. Ama gece hiç uyiyamadm. Hala da geccmedi. Çok cana yakıyor. Kalçadan biraz kuyruk sokumumdan vurduğu için tereddüt ettim doğumla alakalı olabilir mi diye? 31. Haftadaym çok sukur. Oğluşum kasilmalari flan da oluyor zmaan zaman. Normaldir sanrm artık bu haftalarda. Ay ne diyorsunuz tecrübeli anneler.dokktora geçen haftadan beri randevu alamadım. İzindehmis hala bu haftada izindeymis.