Herkese merhaba öncelikle. Benim normal doğum tarihim 20 Ağustos görünüyor fakat zorunlu sezeryan olacağım 6 Ağustos’ta. Normal doğum tarihinden önce doğum yaptığım için arada kalan 2 haftayı doğum sonrası iznine ekleyebiliyor muyum? Ekleyebiliyorsam ne yapmam gerekiyor bunun için?