Uyumsuzzz Sabahları göbeğimin en üst ortasında iki göğsümün arasının altında bi ağrı ile uyanıyorum batma gibi 2 gündür böyle oluyor sebebi nedir
02112017 Uyumsuzzz bebeğiniz ters döndüyse ayağını kaburgalarınıza doğru ittiriyordur benimki ters döndüğünden beri ara ara o batma olur doktorum da böyle söylemişti bana
Aysobaciniz Uyumsuzzz aynı yerde benimde sabahtan beri başladı, sırtıma vuruyor ağrısı resmen. Sebebi nedir bilmiyorum gecede göbek deliğim ağrıyordu.
Uyumsuzzz 02112017 26. Haftada makat geliş duruyodu umarım dönmüştür ve kötü bişey değildir bu agrı 😕
Umbilik 34-35′e kadar artar o ağrı demişti ebe bana. Şu an 34+2′yiz hafiften dayanılanilir olmaya başladı.
durununannesiiiiii Ay çok fena bir ağrı yapıyor benimde sol gögsümün altına baskı yapıyor ayaklarımı kafasımı bilmiyorım ama okadar çok agrıyoki uzanırsam biraz rahatlıyorum Cuma kontrolüm var bakalım hangi pozisyonda kızçem☺️
Uyumsuzzz durununannesiiiiii bizimkide büyük ihtimal pozısyon değiştirdi cunku ilk defa yaşıyorum böyle bi ağrı ytaınca daha fena agrıyor
Uyumsuzzz Aysobaciniz sormayın başında daha küçük diye sorunlar yaşadık simdide büyüdüler diye yasıyoruz annelik zor 😆
Aysobaciniz Uyumsuzzz vallahi zor 😂 başından sonuna kadar hep bir şikayet 😂 hayırlısıyla bi doğsalardı 🙏🏻