Mom526 Kasilma yaşayan arkadaşlar magnezyum günde kaç kez alıyorsunuz?Kasılma devam ettikçe almak mı gerekiyor?
casminnss Mom526 Günde 1 kez alıyordum. Doktoruma gece bacak krampları yaşadığımı söyledim ikiye çıkardı
oglumubekliyorumm Mom526 ben günde 1 kere sabahları içiyordum doktor iki kere içebilirsin bir sakıncası yok dedi sabah akşam içiyorum ama akşam olanı erkenden içme yatmaya yakın iç dedi çünkü benim kramplarım hep gece oluyordu çok şükür artık kramplarım olmuyor
Mom526 casminnss bende de hem kasık böyle rahimde kasilma ve sol bacak iptal ama dün gece magnezyum içip uyudum ,şimdi biraz hafiflese de zor adım atıyorum..Ekstra soda suyu içiyor musun?
Mom526 oglumubekliyorumm Ay canım gerçekten dün mahvoldum gece ama annem sag olsun ayağıma yastık koydum magnezyum getirdi çok şükür sabah hafifledi ama yine sol bacagimi atarken agri hissediyorum makat ve Rahim arasında bir yerde kasilma
casminnss Mom526 evet içiyorum canım. Muz ve soda tüket dedi her gün. Ayrıca gece kramp olduğunda hemen kalkıp yapıp içebilirsin dedi. Burda okuduğum kadarı ile kramp girdiğinde o ayağı yere vurunca geçiyormuş hemen 🤦🏼♀️😂
Mom526 casminnss ben şimdi denedim ama bacak kasılmasi için doğru da üst kısımlarda rahime yakın kasılma düzelmiyor, yine sünnetlik cocuk gibi yürüyorum.
busraaklnc Duygu19031903 bebek kendini taş gibi topluyor ve senin hareketini kısıtlıyor büyük bi ağrı oluyor
Kahverengi Mom526 1 içiyorum bide gün içersinde en fazla iki tane olmak üzere magnezyum değeri yüksek sodalardan içiyorum
Duygu19031903 busraaklnc Ben 18 haftayim.bana vermedi erken mi acaba bebek hareketleri ni daha yeni hizsetmeye basladim