ozge8- Doğum Yapalı 2 ay Oldu kızlar Kızçemi Dünyaya Getirdim Sorularınız varsa elimden geldıgınce bildigim kadar cevaplayabılırim? 😍
Mom54544 ozge8- Nasıl gidiyor günler kavuştun kızçene zor bı kaç zamanda atlattin darısı benim başıma ☺️
ozge8- metehaninannesiii tesekkur ederim 15 saat sancı çek 10 cm acılmam oldu normal dogum olacakken acilen sezeryana alındım
rosatue ozge8- doğum başladığınızda açılmanız var mıydı, varsa ilk ne zaman açılmanız olmuştu acaba ☺️
ozge8- rosatue oglen 1 de agrım var aksam 6 ya kadar dayandım 7 de hastaneye gittik 1 cm acılmam vardı yatış verdiler yatmadım evde ılık Bı dus ayaklarımı sıcak suya koydum suyum geldi hemen hastaneye gıttıgım de de 6 cm acılmam olmus
Hafizeplt ozge8- kafasını aşağı döndü diye rahatlatmamak gerek işte ne yapacağı belli olmuyo bebişlerin
ozge8- Mom54544 çok zordu bebegım dogum esnasında enfeksiyon kaptı 4 gun ayrı yogun bakımda yattım 6 gunde beraber yattık hastanede gunluk sut tasıdım hastaneye cok zor gunlerımdı