07Minem Yeni doğan bezi ve ıslak mendili olarak hangi marka önerirsiniz ? Bu konuşa hiç tecrübem yok😬🤒
jasmin001 07Minem 15 gun oldu dogum yapalı prima almıştım pişik yaptı bebeğimi sleppy kullanıyorum çok iyi. Islak mendil de baby turco kullanıyorum çok memnunum ondan da.
ozge8- 07Minem sleppy aldım bez olarak ıslak mendil aldım ama az kullandım hep pişik yaptı pamuk aldım sımdı onla temizliyorum sizede tavsiye ederim
Brcozkn 07Minem prima premium gerçekten hiç pişik yapmadı ilk bebeğim de çok memnundum ama ikinci bebeğimde sleepyle başlayacağım bakalım inşallah pişman olmam.
Musmutlubirkalp Ben sleppy nin 2 numara bio natural ve 1 numara natural ini aldım bez olarak. İslak mendil olarak da e bebeğin kendi ürünü galiba baby me aldım. İçeriğinin saf ve doğal olduğunu görmüştüm🌱