burcufrkn_ Ben 5.gün giydim keske hastanede giyseymişim. Karnınızı sıkılastırmak adına takmasanız bile hastanede korseyi takın belinize cunku dogum sonrası o kalan şişlik cok rahatsız ediyor tutarak yürümek istiyosunuz karnınızın agırlıgı da hareketleri kısıtlıyor canım acır korkusuna yürümüyor iyileşme süreciniz yavaslıyor 🤷🏻♀️