minaa_20 Merhaba arkadaşlar dün sezeryan ameliyatı oldum gazım çıkmadan hastaneden çıkarmayacaklar gazımın kolay çıkması için ne yapabilirim önerileriniz nelerdir
Dilek58 minaa_20 kayısı hoşafı bol su ve yürüyüş canım Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah gözün Aydın olsun 🥰
asliiyorgunn minaa_20 kayısı hoşafı mutlaka içmelisiniz çok geliyor bir de bol bol yürüyüş. Çok geçmiş olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah gözünüz aydın 😇🌺
Ozlem2217 minaa_20 merhaba. Birde yatakta yatarken ayaklarını biraz kendine doğru çek canım. Diğer arkadaşlarında dediğini mutlaka yap. Geçmiş olsun canım
Elif_Eda minaa_20 Ya annem kiraz çekirdeklerini tıkayıp kuruttu böylr bir filede duruyor onu gaz için karnının üstüne koyucsx demişti bebeğede koyuluyormuş galiba 5 ay önce yengem doğum yaptı ve baya işini kolaylaştırmıştı..Ama nasıl yapıldığına dair bir fikrim yok 😃