kir_cicegi Doktorum ilk aşamada bir çok tetkik istedi sağlık ocağında yaptırdım ben sonucunu bilgisayardan görebilir mi yoksa belgelemek mi lazım
ozlemksu kir_cicegi bütün tahliller e nabıza işleniyor. Bende başka bir hastanede yaptırmıştım kendi doktoruma e nabızdan açıp göstermiştim sonuçları