Elisammmbade Çoğu göğüm yapan arkadaşlarım suni sancı diye gidiyorlar saatlerce ağrı çekşyorlar sonda açılma olmuyor seseryana oluyorlar o suni sancıyı çekene kadar saatlerce ben olam direk sezeryan olurum en azından doğumu yapmış olurum 10dk da ve kendimi toparlamaya başlıyor olurum yavaştan suni sancı çekmeyin ne gerek var sancıyı çektikten sonra sezeryan ommaya