Bir hafta önce ishal kusma sikayeti sebebiyle beş gün hastanede kaldım iki gün önce çıktım iki gecedir şiddetli şekilde başım ağrıyo asla geçmeden ve arkasından kusma geliyor . İki kere acile gittim parol serum yaptılar. Dün kendi doktoruma söylediğimde bugün acil olarak nöroloji uzmanına gitmemi söyledi. Baş ağrısı çeken yada bunun yüzünden nörolojiye gitmek zorunda kalan oldumu ya 15+5 im geçmeyen baş ağrısı 😭😭😭