Kizlarrrr 37+4 de oğlum dünyaya Geldi …
Ben gece oturuyordum acıktım yemek yedim sonra dedim su icim suyu baya içtim sonra içeri girdim oturmaya cisim geldi lavaboya gittim sonra içeri girdim 2 dk sonra yine cisim geldi böyle sürekli 2 dkya bir bardak bardak çiş akıyordu lavaboda ama ben hiç sudan şüphelenmedim sonra dedim ki ben şu içmiyorum bu kadar su nasıl geliyor saat sabah 6 oldu eşimi uyandırdım ama ben enfeksiyon falan dedim acile geldik baktılar acikligim yok sancım yok ama suyum sızıntı geliyor ☺️Hemen Doktorumu aradım Şansıma tatilden dönmüş acil doğuma Girmiş gel çabuk suyun geliyor dedi bana . Saat 8 di hastanede evrakları tamamladık 8.10 geçe ameliyata girdim 8.38de oğlum geldi dünyaya belden uyusturmali sezeryan oldum inanın ki uyustururken hiç hissetmiyrsunuz bile hiç korkmayin bugün 3. Günüm çok şükür ayaklandim 😊Varsa sorularinix alirimmm