Birmutluanne2 anne karnındaki her bebek gece uyanır gündüz uyur ve doğduğunda da bu düzeni devam ettirir.Tani sadece dizin değil dünyadaki her hamilenin yaşadığı bir durum bu.Bebek doğduğunda sallanarak rahat uykuya dalması da buradan geliyor gündüz bizim hareketlerimiz onu içerde sallıyor.Doğduktan sonra ilk 1 ay adapte olma süreci var sonrasında zaten düzeliyor,aksi gözlemlenirse zaten bir doktora gidersiniz o da kolik bebek oluyor.