merhaba arkadaşlar nasılsınız? Ben 18+3 teyim. 3 gündür ciddi bir bel ağrısı yaşıyorum. Öyle ki ilk gün kalkıp oturamadım, şuan daha iyiym şükür. Kendi doktorum uzak olduğu için önce evime yakın bir kadın doğuma gitmeyi tercih ettim önce. Muayene oldum tabi yardımla uzanabildim. Oğlunuz gayet iyi dedi dr. Neye uğradığımı şaşırdım inanmadım. Bacak arasını gösterdi. Kendi doktorum 14 haftalıkken kız demişti. Benim bir kızım var hep iki kızım olsun istemiştim. Birde sürekli yaşanmış olaylar izliyorum, abisi yada kardeşi tarafından istismara uğrayanlar, babasından hamile kalan ufacık çocuklar, ensest ilişkiler, pedofili.. midem bulanıyor. Yani bilmiyorm bunları hep erkekler yapıyor. Benim oğlumda böyle olursa, yada kızım istismar edilirse korkusu uykumu kaçırıyor. Uyuyamıyorum resmen. Irmak bebek vardı halen aklıma geldikçe ağlıyorum. Belkide küçükken tacize uğradığım için çok hassasım bilmiyorum. Lütfen yargılamayın. Benim sormak istediğim cinsiyet yine değişir mi? Ciddi anlamda kaygılıyım günlerdir.
https://resimyukle.io/r/PNd879WfSj