Haticekbr Bartholin kistini bilen ve yasayan varmi acaba bir kac gündür bende var ne oldugunu yeni ögrendim nasil tedavi oldunuz veya nasil bas ettiniz 17+4 haftaligiz yardimci olabilcek olan varmi?
Kckes Haticekbr hamileligimden once yaşamıştım felaket bi şeydi hatta antibiyotikli bi krem kullandirmisti doktorum sicak havluyla masaj sıcak buhar cok iyi gelmisti cok gecmis olsun bu arada
benimoykummmm Haticekbr bende hamileliğimden önce yaşadım 🤦🏻♀️ Hemde defalarca tekrarladı çok lanet bişey benimki apse olup şişiyordu sonra antibiyotik içince kendi kendine boşalıyordu içi hamile kaldım kalalı hiç olmadı çok şükür 🙏
Haticekbr benimoykummmm benimde ilk defa basima geliyor ve buda hamilelikde biraz endiselendim allahdan randevum var haftaya insallh gecer 🤲🏻 Tesekkürler cevabin icin
Haticekbr Gamze023 Benmde ikk defa basina geliyor ida hamilelikte insallah gecer ve bidaha olmaz tesekkür ederim 🤲🏻