Senataskin ahh aynı dertten muzdaripiz. İlaç kullaniordjm 12 yıl hamilelikte kesti doktor aşırı Bi doğum korkusu var bende sezeryN olcam elimi kolumu bağlıcaklar yok ölecem, hep Bi kaygı iki gün çok kötüydum. Ağlamak çok iyi geliyor, bide youtupta izzet güllü var onun bütün videolarını izleyin ben 8 ayı onu dinleyerek gecirdim. Yarında psikiyatri randevum var bakalım doktorum ne diyecek. ..