Erez Papatya_38 Bugun bir kac kisi bu postu acti. Bende ishal gecirdim sanirim salgin var. Dilersen doktoruna danış ya da diğer postlardan da bilgi alabilirsin bana serum takildi ve probiyotik kullandim.
Busra333 Papatya_38 bende ishalim canım 31+1 yaklaşık 10 gündür ama öyle çok ağır bi ishal değil şükür