Semakkk32 Eloslinos Allah yardimcin olsun insallah🤗 orasi benim hastanem orda gorev yapiyorum emin ellerdesin🤗
Eloslinos Semakkk32 Evet emin ellerde olduğumun çok farkındayım herşey güzel ilerliyor doğuma alınmayı bekliyorum 🙂baya yogunmus bugün
Sjskskdjjd Semakkk32 aa biraz hastane hakkında bilgi verirmisnz bende doğumu orda istiyorum ama hiçbir bilgim yok hastane hakkında
Semakkk32 Eloslinos Sezaryan mi normal dogum icin mi bekliyosunuz? Hangi kata yatisiniz yapildi? Ben bebek hemsiresiyim orada ve acildigindan beri hastanemiz hep yogun🤗
Gulsah03p Eloslinos hadi hayırlısı allahım. Bi avazda kurtarsin sağ saglim bebeğine kavuşursun inslalah
Semakkk32 Eloslinos Dogum izninde olmasaydim belkide ben alacaktm bebisini sezaryandan🤗 Allah sagsalim kucagina almayi nasip etsin
1Semanur66 Semakkk32 merhaba bisi sormak istiyorum hastanenizde kapı süsleme izin var mi ve odalar ne sekilde oliyor bi arkadaşim oda tek kişilikti demişti
Cankus Semakkk32 dert etme bacım bebek çok 😂 bellimi olur belkide benim ikiz paşalarımı sen alırsın sezeryan dan 33+4 haftaligim bitermi o zamana izinin 🥰
Eloslinos Semakkk32 bebeğimin cigerlerinde enfeksiyon çıktı başka hastaneye sevk ediyorlar bana yardımcı olur musunuz başka hastaneye gitmesini istemiyorum çok üzgünüz çok
Semakkk32 Eloslinos Baska hastaneye sevk ediliyosa bilinki bizim yenidogan yogun bakimda yer yoktur..
Eloslinos Semakkk32 Evet yer yokmuş Bakırköy devlet hastanesine gönderdiler . Umarım uzun sürmeden çıkar 🙁