Sevim21 yap canım benim Rabbim gönlünüze göre versin inşallah olumsuzsa bile tedavini görürsün inşallah Rabbim nasip eder
bizimde bu sene onuncu yılımız çok şükür Rabbim nasip etti tüp bebek tedavisi gördük şimdi 21 haftalık oğluşumuz var 🥰 içini ferah tut stres yapma kendine olumlu düşün hep