Nazlican1994 Semakkk32 en son 28+5′ te gitmiştim kontrole o zaman 1550 gramdı, yarın tekrar kontrolüm var 30+5 bakalım kaç çıkıcaz 🥰
Mercimekbebe Semakkk32 en son 26 +4 de gitmiştim 935 gr. 2 hafta sonra yine gidicem kontrole. Merakla bekliyorum.
Haticecakirr Semakkk32 27 haftalıkken 1100 gramdı cuma kontrolümüz var bakalım kaç olmuşuz 🤣 32 haftalık
Nazlican1994 Semakkk32 2 hafta önden gidiyormuş iri bebek olacak diyor doktor 🙂 Allah sağ salim doğum nasip etsin hepimize
Semakkk32 Mercimekbebe Bende 2gun once gittim suna 32+4 üz kilomuz 2250 gr cidden cok hizli kilo aliyorlar🤗 masallah sizinde haftaniza gore kilosu iyi 26+2 iken bizde 950gramdik
Mercimekbebe Semakkk32 maşallah 🐣 sağlıkla alalım kucağımıza her kontrolumde ayrı bi heyecanla merakla gidiyorum doktora Ben kilo almıyorum diye kafama çok takıyordum acaba bebeğim büyüyor mu diye şükür ki kilosu iyi miş
Emine_2020_robin 2hafta önce 3kg du 2 gün sonra doğuma gitcem bilmiyorum şimdiki kilosu nekadar bebişimin
Durunbigeldim En son kan uyuşmazlığı iğnesine gittim 28.ci haftada 1200 dü sanırım. Kontrolüm yarın 32 haftalığım