Merhaba Güzel Anneler🌸
ben 13 haftalık hamileyim bazı sabahlar kollarımdan ellerime doğru inen bir uyuşma karıncalaşma ile uyanıyorum ve bu durum 11 ve 12 haftamda da oldu ve 2 dk içerisinde geçiyor,bu durumun kan basıncı ile alakalı olduğunu söylediler sizde bu durumla karşılaştınızmı acaba