Merhabalar,
Ben henüz 10+2 hamileyim ancak 5. haftadan itibaren çok ciddi bel ve kasık ağrım oldu, yürümekte zorlanıyordum.
Daha önce doğum yapan arkadaşlarımda olmamış böyle ağrılar.
Bence gebelik herkeste farklı yaşanıyor.
Doktorunuzla paylaşın, endişe etmeyin, inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alacaksınız ❤️