Kızlar merhaba dr ile bugün görüştüm bu konuyu bana..
Ücret farkı oluyor ve herseyin tamamen normal olması gerekiyor dedi yani doğum kendi başlamalı eski usul gibi iğnesiz suni sancısız oluyor bebeğin kilosu 3.800 den yüksek olmaması gerekiyor dedi sezeryan yerime bakti evet yapabilirsin dedi ama kafama takılan bu doğumu tercih eden herkes mi bu şekilde yapti yoksa hastane hastane fark var mi merak ediyorum… Allah korusun su geldi sancı var ama açılma yoksa gene sezeryan olunuyormus 🙄