İçimden bir ses sürekli erken doğuracaksın diyodu ama 38. haftayı gördük, yalancı sancım bile yok 😂 kızlar erken gelir derlerdi sanırım o da yalann, sezaryen günümüzü aldık çatı muayenesi bile olmadım sırf direkt sezaryen istediğim içinn şu 5 gün içinde kendiliğinden gelir mi dersiniz var mı hiç bir ağrı sancı yokken doğumu başlayan 🙈😂😂