Hanife16 benim öyle olmuştu meğerse enfeksiyon Muş ,sonra ilaçlarla geçti bende netten araştırmıştım hamilelik olabilir deniliyordu bı heycanlanmistim ama işte boş .hatta şöyle soyliyeyim doktor bana elinle vajinanin içini temizli bir iki kere orda daha varla var demişti çeşitli ilaçlar verilerlerek gecmisti