İyi geceler nub teorisine göre kız diolar bebeğimin cinsiywtime evwt bi çıkıntı var ama paralel gibi gözüküyor ben pipi sanmıştım 12. Haftada şimdi 16. Haftaya girdik kendini göstermedi ve iyice kız olduguna inandırdım kendimi bir tame kızım var isterdimki buda erkek olsun ama tabiki üzülmedim saglıklı olsun ne olursa olsun