Mineeaa Hanımlar göğüs uçlarım kopacak gibi ağrıyor ve sürekli dik şekilde duruyo kullandığınız yada önerebileceğiniz bişeyler varmı
Ayseee4238 Mineeaa kaçıncı haftasin ilk aylarda öyle oluyor aşırı ağrı acı oluyor.ona yapacak bişey yok malesef sonra hafifliyor ama son haftalarda tekrar acımaya sizlamaya başlıyor.
Ayseee4238 Mineeaa anladım o haftalarda benim geçmişti göğüs ağrılarım ama şuan tekrar başladı normal onlar ama ya sonuçta göğsün büyüyor süt oluşmaya başlıyor. ona yapacak bişey yok çekeceğiz malesef