Nadide34 Defne34 ben oldum çok iyi bi dokturdur. 2. Sezeryanımı o yaptı şimdi 3.ye hamileyim yine ona gidiyorum
Defne34 Nadide34 öyle mi ya bana bıraz bılgı verebilir mısınız 16 haftada yım hala doktor bulamadım 😢
Defne34 Defne34 benım 2.sezeryan olacak estetik dıkıs yapıyor deil mi pekı ılgısı nasıl yanı hastane olarak ta rica etsem bıraz bılgı alabılır mıyım?
Nadide34 Defne34 Defne34 doktorum çok güler yüzlü naif kibar bi bayan hep motive eder. Estetik dikiş yaptı ve ben 1 gece kaldım hastanede o kadar rahat bi ameliyat geçirdimki hemen ayaklandım tabiki bu kişinin bünyesiylede alakalı biraz ama derya hanıma kendinizi emanet edebilirsiniz
Defne34 Nadide34 evet ıyıymıs ama bn daha cok ameliyatta nasıl onu merk edıorm Yanı ameliyat snrası ılgılı mı hastane hemsıreler ılgılı mı inanın hepsı aklımı karısıtıro
Nadide34 Defne34 evet ameliyatıda iyi ameliyat sonrasıda odaya gelip kontrol ediyo hemşirelerde iyiydi 5 yıl önce
Cansu_k Bende şuan ona gidiyorum. Henüz doğum olmadı fakat muhtemelen başka çocuk düşünürsem de direk ona giderim. Harika bir doktor 🥰