Burcu98 Merhaba boğazıma aniden bir ağrı giriyor göğüs kafesimde de hissediyorum sonra geçiyor tekrar giriyor yutkunurken acı yok neden acaba
02112017 Burcu98 şuan aynı dertteyim geçti diyordum uyuya kalmışım uyandım yine başlamış sinir geliyor artık ya
Burcu98 02112017 anlamadım ne olduğunu bir an giriyor boğazıma göğüs kafesim acıyo 3 sn falan sürüyor ama yutkunurken acı yok ateş yok covid ten korktum da tad koku alabiliyorum
02112017 Burcu98 bende öyle tat koku alıyorum Arada geçip tekrar başlayan bogaz agrım dışında sıkıntı yok bol bol su iç canım
Burcu98 02112017 araştırdım biraz çoğu gebede oluyormuş süt içinde geçiyormuş ılık veya soğuk süt. Doktor da gaviscon dedi ilac simdi sende doktoruna danis. Asitten oluyormuş.