TugceSmile Kızlar az önce belim kasıklarım ve göbeğime yayılan bir ağrı başladı. Adet sancısına benziyor. 31+4üm. Yalancı kasılma denilen şeyi mi yaşıyorum anlamadım. Gerçek doğum sancısı olamaz değil mi tedirgin oldum
ppapatyam_ TugceSmile canim ben dogum yapali 4ay oluyorum evet yalanci kasilmadir öyle adet sancisi gibi oluyor ama icin rahat degilse Doktoruna sor rahatlarsin 🥰 ama korkma Normaldir
meraklianne1 TugceSmile kesilmezse düzenli gelirse doğum sancısıdır ama dinlenince geçiyosa yalancı sancıdır takip et sancı süreni🌸🌸