Bedihaa üzülme benim de yavas alıyor insan yine de endiseleniyor o kadar söylenen seyleri yedim ama bu bebeğe kan akısı ile alakalı. Ben yatar haldeyim hep bazen oturuyorum o yüzden kan dolaşımı sıkıntılı, sulandırıcı ilaç da kar etmiyor herhalde senin imkanın varsa sokağa çıkıp yürü.
bu yediklerinden ziyade bebeğe gidenle alakalı dolaşımı hızlandır🙏🏻