28 haftalık hamileyim bugün doktorum baktığında başı yukarıda aşağıda ayaklarını gördü 34 te tekrar bakıcak döner mi kanalda mı diye normal doğum yapmak istiyorum ve moralim çok bozuldu
sizce döner mi ya da dönmesi için ne yapmalıyım aranızda yaşayan varsa lütfen bana hikayesini anlatabilir mi ☹️☹️