Eyll1010 Kızlar oksapar 4000 kullanıyordum çok şükür artık gerek kalmadı elimde bi kaç kutu var fazla almıştım İstanbul küçükçekmece de kullanan varsa ücretsiz vermek isterim kargo biraz uzak ondan dolayı elden verebilirim ancak
Gizmo90 Merhaba yarın doktora gideceğim rapor çıkartamazsam 5 tane iğnem kaldı elimde ben alabilir miyim ? Rapor çıkartırsam başka ihtiyaç sahibi arkadaş alsın isterim