Canss35 Normal şartlarda olmuyor. Fakat çatınız normalden sarsa veya pelvis kemiğiniz basıksa normal doğumda yırtıklar çok olacağı için basur ile birleşme durumu olabiliyor. Bu sebepten sezeryan doğurdum ben. Pelvisim basıktı. Yırtık olursa birleşebilir dedi doktor. Ama vücudunuz normal doğuma elverişli ise sorun olmayacaktır.