Asiyeoz büyük konuşmayayım ama ilk işim darp raporu almak, sonrada bulunduğu birliğe sikayette bulunmak olurdu. Mesleğinden olsun, zerre umrumda olmaz. Siz nasil böyle sakinsiniz anlayamadim? Hamile karisina şiddet uygulayan bırak askeri, insan evladi olamaz.