Kızlar son Adet tarihim 8 haziran… ama biz her zaman korunuyorduk ve sadece adet olmama yakın korunmasız bir ilişki yaşadık o gece de 1 temmuz gecesiydi. Normalde 6-7 temmuz gibi adet olmayı beklerken olmayınca 12temmuzda test yaptım pozitif çıktı. Çok silikti belli belirsiz.Anladım ki o gece hamile kalmışız sadece bir gecelik bi kaçamaktan. İlişkiden sonra 12.gün hamile olduğumu öğrenince 13 temmuzda kan verdim. beta HCG değerm 30 çıktı dahada sonra 17 temmuzda kan vereim 230 çıktı daha baktıramadım yarın baktıracağım tekrardan.. yani 1 temmuz günü hamile kaldığımı düşünürsek 3 haftalık hamileyim. Ama sat baz alırsak baya baya 6-7 hafta arası çıkıyor 😂 yani haftam önden gidiyor doktora gitsem bile kese bile belki zor görünür. Ben sezeryan ile doğum yapacağım.Doktor son adet tarihini baz alıp beni doğuma alırsa nolcak aslında bebeğim erken doğmuş olacak 3 hafta falan. Ultrason gelişimine göre karar verir doktor değilmi? Uzun oldu kusura bakmayın ama kafam karısıyor.