Gulsah03p İnşallah canım o hastaneyi cok söylüyorlardı cok iyi falan diye bakalım bugün görücem eğer gerçekten memnun kalırsam bende Doğumu orda yaparım🎈 bu arada cok teşekkür ediyorum canım kendimi kasmadıgım surece bi sorun olmuyomus bende öyle yaparım ❤️💕🙏🏻