Halime0638 Ya 10.haftama Yeni girdim başta yoktu son bi kaç gündür sağ kasik agrim var sizdede olmusmuydu yada oluyor mu sebebini bilen var mı acaba?
Mlhameliha Halime0638 bütün ayında kasık ağrın olucak canım doğuma kadar devam ediyormuş bne 19 haftalık oldum benim gün içinde birkça defa oluyor rahim büyüdükçe olucak hep
Ser_ Halime0638 ay bende 9+4 deyim kasık ağrıdı ve bel ağrısı batmalar oluyor. Bu haftaya kadar hiç yoktu bende bi korkmadım değil
sehrengiz_8 Halime0638 çok şiddetli olmadığı sürece korkma canım adet dönemlerinde tekrardan yine oluyormuş kasık ağrıları
Ser_ Halime0638 yani canım ara ara bel ağrısı da oluyor inşallah öyledir. Bi de sulu akıntım oluyor acaba normal mi olması