Bsrazynp11 adetime 6-7 gün kala beta testim 0,100 çıkmıştı, 3 gün sonra evde test yaptım silik çizgi ile hamile olduğumu öğrendim 😊burada çok defa yazdım bunu , adet günü tekrar test yapın 👍benim o gebeliğim boş gebelik oldu maalesef 😣 ama önemli olan 6-7 gün kala 0,100 den yükselmesi 😊