EsilaErtugrul Son 9 günümüz. Normal doğum gözüküyor inşallah aksilik çıkmazsa rahimde yumuşama ve 1 cm açılmam var sabırsızlıkla her an bekliyorum ne zaman gelicek acaba prensesim😍😍😍
Nazlican1994 EsilaErtugrul hayırlısı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizimde son 51 🥰♥️
depsizoo EsilaErtugrul bizimde 00dan sonra şafak 16 🙈 açılma yoktu cuma gitcem inşallah açılma falan olsun ya 😟