GamzeCan Evet evet kimseye söylememek lazım onu deneyimledim ben de. Sonucum ilkinde düşük oldu. Belki sadece biz bilseydik bu kadar üzülmezdik ama büyüklere söyleyince kaybettiğimizi de anlatmak daha zor geliyor. Düzenli artışı ve kalp atışlarını beklemek lazım. 🙏🏻