Merhaba çok geçmiş olsun. Allah babanıza da şifa versin.
Bende aynı şeyleri yasadim. 39un haftamdayim. Babamın kanser olduğunu öğrendim. Şuan kemoterapi ve radyoterapi alıyor.
Uçakla gitmeme izin yoktu. Olsaydı da o halde babamın evde rahatsız olmasını istemediğim için gitmeyi düşünmedim.
Gittiğim doktor 1 saat yol. Yollar virajlı tek şerit çukurlar vs. Gidip geliyorum ama okumsu bie durum yaşamadım. Bunu 1,5 saat yol gittim rahatsız oldum yazan anne adayına itafen yazdım. Yani herkesin durumu tamamen kendine özel.
Önce doktora git. Acilman var mı yokmu diyr bir bak.
Arkadaşım 38 haftada 10 saatlik yol gitti. Bebeği 41 haftada dogmayinca sezeeyan olmak zorunda kaldı.
Bide babanıza doğum sırasında dua ederken benim babamda edermisiniz. Babamın adı Mehmet…