Forest kliniğine gitmiştim bir kere gittim sonra hamile olduğumu öğrendim güzellik merkezlerine göre pahalı ama çok memnun kaldım 17 haftalık oldum bu zamana kadar bir seans çoğu bölgemde beni idare etti doğum yapıp gidebilecek duruma geldiğimde direk yine oraya gidicem inşallah