oyku27 Kızlar 2. Gebeliğim 15+4 deyim bebek hareket ederken canım yanıyor oglum olacak kızımda hiç böyle değildi. Bnm gibi hisseden canı yanan var mı?
Denizyildizii oyku27 nasıl canın yanıyor. Yani o kadar sert olamaz diye düşünüyorum daha çok küçük. Başka bişey olabilir mi acaba
Pembe_duslerr oyku27 30.haftamdayım daha yeni yeni canımı acıtıyor vurmaları 15.haftada biraz erken değl miki 🤯
bilnazo68o oyku27 benim de 2. Gebeliğim 16 da hissetmeye başladım. Şuan 29 haftalığım hareketleri canımı acıyor derimi acıtıyor 🤷♀️
Burcu4135 oyku27 o hafta da imkansız rahatsız edecek derece de hareket etmesi. 30 dk sonra 31. Haftaya giriyorum daha anca basladı canımı acıtmaya. Baska bisey olabilir mi? Doktorunuza bi danısın
Meryemkepil oyku27 tam olarak can acıması değil de tuhaf bir his aynı şeyi bende yaşıyorum ama dediğim.gibi can acıması değil 😁
eebru- oyku27 çatlıyor olabilirsiniz yoksa bebek daha cok küçük aci verecek kadar yer bile kaplayamaz
eebru- oyku27 ben cok zayif olduğum icin 11.haftada kreme basladim eger karnınız cikmaya basladiysa vakit kaybetmeyin
Zeyyyn oyku27 2 gebeliğiniz erkenden hissetmek normalde acı filan olacak kadar güçlü değil hareketleri ben 28 deyim anca acıyor yani oda sert vurursa