Kizlarrr merabaa size bisi soylicem
Dogumdan 15 gün sonra sag bacağımda pıhtı atti tıp dilinde
Derin ven trombozu binevi toplar damar tıkanıklıgı 1 ay boyunca ayağa bile kalkamadim bacagim kitlenmisti bildiginiz düm düz uzatamıyordum her neyse tabi o esnada cok şişmişti ödem olmustu 1 ay oldu nerdeyse bacağım düzeleli hala diyer bacagima gore şiş yani bu boylemi kalıcak aranizda yaşayan varmi bu durumu lutfen paylassin ayakkabida ne bilim pantolonda bile giyidigimde hafif o bacagim ne giyersem bir tık dar oluyor inşllah boyle kalmaz yaaa 🤦♀️😥