Ben de 37. Gerilip duruyor. Kasıklarım açıyor. Rahme baskı yapıyor doğuma alıştırma. Odemler arttı. Yürüyorum sonra göğsümde batma oluyor nefes alıp verdikçe yoruldugum için dinlenmeye durunca az ağrı yapiyor. Az az yemek yiyorum. Mide yanmasi bütün gün süt içiyorum iki yudum iki yudum bir kutuyu bitircem heralde. Bir avazda kurtulalım ins 😊