Byildirim Kesin demek için beklemen gerek bence biraz daha. Ama malesef kesenin şeklinin bozulması önemli bir bulgu. Benim 8. haftaya kadar bebeğim gözükmedi ama doktor kese iyi durumda olduğu için bir şey yapamadı. 9 da bozulmatya başladı ve düşük başlattık. İnş görürsün bebeğinş. 🙏🏻 Tersi de olsa üzülme lütfen, bak ben 3 ay sonra tekrar hamileyim 🙏🏻İnsan atlamam zannediyor ama geçiyor.