Üçüncü gebeliğim ilkinde hiç birşey kullanmadım acemiligime geldi ama çok şükür çatlağım olmadı ikincide badem yağı kullanmisdim tüylenme hafif oldu oda gebelikten olduğunu düşünüyorum hormonlardan suanki gebeligmde sadece zeytinyağı sürüyorm 35 haftaligim çok şükür hiç çatlağım yok her duştan sonra bütün vücuduma sürüyorum bence pahalı kremlere yağlara gerek yok en iyisi zeytinyağı ve bol su içmek diye düşünüyorum 😉